TACK ALLA NI SOM DELADE SOFTONE DAGEN MED OSS!

SoftOnes årliga kunddag den 21 september som för andra året i rad ägde rum på anrika Hasselbacken.

SoftOne dagen är för oss ett ypperligt tillfälle att få träffa både nya och gamla kunder.  Och många kunder återkommer också år efter år för att delta i kunskapsutbyte, mingla med både personal och branschkollegor och för att få input på vad som är på gång i framtiden.

De som var kvar på kvällens middag och föreställning fick ta del av en grekisk afton på ön Naxos (Tyrol) och Mamma Mia the Party.

Vi riktar ett stort  tack till alla våra kunder som delade dagen med oss!

Nästa SoftOne dag planeras till hösten 2019 och inbjudan kommer under våren.

I år hade vi förmånen att få lyssna på Johan Kroon, ICA’s Go to Market manager som entusiasmerande lät oss ta del av ICAs erfarenheter efter att ha tagit beslutet att hitta ett nytt affärssystem som underlättar och effektiverar arbetet i butiken.

Mer än fullsatt var det  på ICA-seminariet som Sara Westman från ICA Butikskonsult  höll i tillsammans med Per-Johan Åkerberg, Produktansvarig SoftOne.

Fikat i pausen mellan passen var lätt att frestas av med alla goda val.

Magnus Björnum, CFO SoftOne, lyfter vad som har hänt efter GDPR starten och hur den nya lagen  efterlevs.

Här ser vi Höllvikens Livs som kom till SoftOne dagen med hela ledningsgruppen.

Vi avnjöt en god lunch i trevligt sällskap på Hasselbacken innan eftermiddagens seminariepassen startade.

MAMMA MIA VILKET PARTY DET BLEV !

Middag och underhållning hölls år på Tyrol vid Gröna Lund och vi hamnade  på ön Naxos och ”Mamma Mia The Party”.