Kundcenter & support

Digitalt Kundcenter

För dig som SoftOne kund finns vårt digitala Kundcenter. Här kan du rapportera och följa upp dina supportärenden och få tillgång till våra vanliga frågor och svar. Är du kund och användare av något av våra klientserver-program, såsom SoftOne Lön, SoftOne Business eller SoftOne Professional kommer du att kunna ladda ner nya versioner av programvaran.

Så får du tillgång till SoftOne Kundcenter:

1. Du registrerar ditt ärende som vanligt via support@softone.se. Första gången du skickar in ett ärende via e-post så skapas ett personligt användarkonto och du får en länk via e-post till Kundcentret.

2. För att enbart få login för att ta del av vanliga frågor och svar, samt filnerladdning (för kunder av SoftOne Lön/Business/Professional), kan du skicka in en begäran om att få åtkomst till: support@softone.se.

Supportinformation

Öppettider Telefonsupport

Våra ordinarie öppettider är vardagar 8-16
Dag före röd dag stänger vi kl 13

Torsdagen den 6 december stänger vi  kontoret och supporten klockan 14.00. Du kan alltid maila in ditt ärende. Vi öppnar igen nästkommande vardag.