ICA har tillsammans med SoftOne tagit fram ett allt-i-ett-system som är speciellt anpassat för ICA-handlare. Lösningen är kostnadseffektiv, testad och kvalitetssäkrad, med snabb och tillgänglig support – så att du kan fokusera på att driva butiken.
Anmäl dig till en öppen demo av SoftOnes affärsplattform – särskilt framtagen för ICA Maxi-butiker.
Under demon visar vi hur du kan effektivisera arbetet med bemanning och tidrapportering för att möta de krav som en större butik ställer.
Med utgångspunkt i verkliga butiksscenarier visar vi konkreta funktioner och lösningar som förenklar vardagen – och gör din verksamhet mer lönsam.
Över 500 ICA-handlare har redan börjat använda SoftOne GO för att förenkla sitt arbeta med bemanning och tid. Vi anordnar just nu öppna demo-tillfällen för större Ica-butiker.
Paketet är framtaget för att vara en allt-i-ett-lösning och innehåller en rad praktiska funktioner som är framtagna för att förenkla din vardag, så att du kan fokusera på det som är viktigast – dina kunder!
• Schemaplanering, tidrapportering och bemanning – allt på ett ställe
• Integration mot ICAs butikslön och ICA Min Butik – smidigt och sömlöst
• Rollbaserade vyer – anpassade för både medarbetare och administratörer i appen
https://www.youtube.com/watch?v=bgjMn_n1siMhttps://www.youtube.com/watch?v=lPx1rKTgLno