Logo SoftOne

Systemlösningen för ICA-handlare

ICA har tillsammans med SoftOne tagit fram ett allt-i-ett-system som är speciellt anpassat för ICA-handlare. På så sätt får du en kostnadseffektiv och skräddarsydd lösning samtidigt som du spar tid. Du vet också att lösningen har testats och kvalitetskontrollerats och att du alltid har tillgång till bra och snabb support.

Tack vare ICAs och SoftOnes samarbete får du en trygg och smart lösning som gör din vardag enklare och mer lönsam. 

Över 500 ICA-handlare har redan börjat använda SoftOne GO för att förenkla sitt arbeta med bemanning och tid. Boka en demo och se hur det kan hjälpa din butik!

ICA-paketet - allt detta ingår!

Paketet är framtaget för att vara en allt-i-ett-lösning och innehåller en rad praktiska funktioner som är framtagna för att förenkla din vardag, så att du kan fokusera på det som är viktigast – dina kunder! 

Schemaplanering, tidrapportering och bemanning – allt på ett ställe
Integration mot ICAs butikslön och ICA Min Butik – smidigt och sömlöst
Marknadens modernaste lönelösning – lönen är klar direkt när schemat är färdigt
Rollbaserade vyer – anpassade för både medarbetare och administratörer i appen

Lyssna på några av våra kunder

Vi hjälper dig att hitta rätt