Kundcenter & support

Digitalt Kundcenter

För dig som SoftOne kund finns vårt digitala Kundcenter. Här kan du rapportera och följa upp dina supportärenden och få tillgång till våra vanliga frågor och svar. Är du kund och användare av något av våra klientserver-program, såsom SoftOne Lön, SoftOne Business eller SoftOne Professional kommer du att kunna ladda ner nya versioner av programvaran.

Så får du tillgång till SoftOne Kundcenter:

1. Du registrerar ditt ärende som vanligt via support@softone.se. Första gången du skickar in ett ärende via e-post så skapas ett personligt användarkonto och du får en länk via e-post till Kundcentret.

2. För att enbart få login för att ta del av vanliga frågor och svar, samt filnerladdning (för kunder av SoftOne Lön/Business/Professional), kan du skicka in en begäran om att få åtkomst till: support@softone.se.

SoftOne Akademi

I vår Akademi har vi samlat instruktionsfilmer om olika funktioner så att du kan få det stöd du behöver för att få ut så mycket som möjligt av affärssystemet SoftOne GO.

Supportinformation

Öppettider Telefonsupport

Våra ordinarie öppettider är vardagar 8-16 med lunchstängt 12-13.
Dag före röd dag stänger vi kl 13.

Du kan alltid mejla in ditt ärende. Vi öppnar igen nästkommande vardag.

3

Minuters genomsnittlig väntetid för telefonsupport

12

Erfarna Produktspecialister redo att hjälpa dig

345

Lösta ärenden per dag i genomsnitt