Hämta kundguiden
Programvarutjänsten går ej att starta, hela eller väsentliga delar av Programvarutjänsten är inte tillgängliga och går ej att kringgå.
Innebär att affärsverksamheten avsevärt försvåras men förhindrar inte användningen av Programvarutjänsten.
Innebär att viss del av affärsverksamheten avsevärt försvåras men förhindrar inte användningen av Programvarutjänsten. Denna prioritet tilldelas även prioritet 1 och 2 ärenden, där en alternativ lösning kan tillhandahållas.
Är viktigt för Kunden men kan kringgås.
Denna prioritetsnivå utgör standardnivå.

Välkommen till SoftOnes Digitala Kundcenter

Kul att du är här! Det Digitala Kundcentret är navet för alla frågor och funderingar du har gällande SoftOnes produkter och tjänster. All typ av support vi erbjuder alltid börjar med att ett ärende registreras här i kundcentret. Det ärendenummer du får kan du sedan referera till om du har kontakt med oss via telefon eller mejl.

Vi är glada över att kunna erbjuda en kostnadsfri support. Att våra kunder lyckas i systemet och nyttjar det på bästa sätt är avgörande för att vi ska uppnå vår vision att öka våra kunders tillväxt genom användandet av vår affärsplattform.

Så här går du tillväga för att få hjälp av SoftOnes Produktspecialister

  1. Logga in
  2. Klicka på Nytt ärende
  3. Definiera och kategorisera vad du behöver hjälp med
  4. Följ ditt ärendes status och se vår återkoppling i ditt konto