SoftOnes servicetjänster

SoftOne erbjuder en rad olika tjänster med målet att ge bästa möjliga stöd för dig som vår kund. Tjänsterna rör alltifrån implementerar, utbildningar, utökning av licenser till omfattande konsultarbeten. För att du lätt ska hitta den tjänst du behöver har vi delat upp dem som Mikrotjänster, Konsulttjänster och Förvaltningstjänster.

SoftOnes mikrotjänster

Vi erbjuder olika paketerade mikrotjänster för att hjälpa våra befintliga kunder med olika engångsuppdrag i form av uppsättningsjusteringar eller riktade utbildningsinsatser. Det är också här ni beställer olika typer av tillbehör ni kan behöva för att utnyttja SoftOne GO på bästa sätt. Du hittar alla mikrotjänster här.

SoftOnes konsulttjänster

När du väljer att bli kund hos SoftOne så kan du ta hjälp av våra erfarna konsulter för att komma igång och kunna utnyttja alla möjligheter i våra system. Här ser du några av våra konsulttjänster. Har du andra behov kan vi skräddarsy en tjänst eller uppsättningsjustering för er.

SoftOnes prenumerationsstjänster

Våra löpande tjänster erbjuder dig som kund ett mer långsiktigt stöd och nära samarbete med SoftOne. Vi drivs av partnerskapet med våra kunder, och vårt mål är alltid att kunden ska få ut maximal affärsnytta av systemet. Därför finns de här tjänsterna. Du hittar dem här.

Övriga tjänster

Löneoutsourcing

Låt SoftOne vara din löneavdelning. Vi tar ansvar för att lönerna blir rätt och betalas ut i tid, men vi sköter också all statistik och rapportering till olika myndigheter och organisationer. Läs mer.

Konsult

När du väljer att bli kund hos SoftOne så får du hjälp av våra erfarna konsulter för att komma igång och kunna utnyttja alla möjligheter i våra system.

Kring alla våra moduler finns dessutom anpassade utbildningar i våra egna lokaler, schemalagda utbildningar och webinarier. Läs mer. Du kan också boka en optimering av din systemuppsättning, en 1000-milaservice.

Service & Kvalitet

Som SoftOne-kund får du hjälp från våra duktiga produktspecialister och tillgång till vårt Digitala Kundcenter. Här kan du rapportera och följa upp dina supportärenden och få tillgång till vår FAQ. Läs mer.
Du kan också boka våra produktspecialister för en kundspecifik genomgång av nyheterna i SoftOne GO 2.1. Det gör du här

Utbildning

SoftOne anordnar regelbundet utbildningar med syftet att du som användare ska få ut så mycket som möjligt av affärssystemens funktioner. Utbildningarna kan vara antingen lite kortare webbutbildningar uppkopplad vid egen dator eller lärsalsutbildningar hos oss i vår utbildningslokal  i Stockholm. Läs mer.

SoftOne-Dagen

Som kund hos SoftOne får du tillgång till användarträffar, utbildningar och andra aktiviteter. Softone-Dagen är årets största händelse för SoftOne där vi samlar våra kunder för att inspireras och utbyta erfarenheter. Läs mer.