Vårt kundlöfte under Coronapandemin

Vi befinner oss i en kris som vi ännu inte kan se de fulla konsekvenserna av. Oavsett utvecklingen vill vi på SoftOne försäkra dig om att vårt affärssystem är i fortsatt drift och att vår verksamhet med support, utveckling och konsultation fortsätter så normalt som omständigheterna tillåter. Vi eftersträvar att bibehålla våra ordinarie öppettider för […]

Vi befinner oss i en kris som vi ännu inte kan se de fulla konsekvenserna av. Oavsett utvecklingen vill vi på SoftOne försäkra dig om att vårt affärssystem är i fortsatt drift och att vår verksamhet med support, utveckling och konsultation fortsätter så normalt som omständigheterna tillåter. Vi eftersträvar att bibehålla våra ordinarie öppettider för support och våra produktspecialister är redo att hjälpa dig med de frågor du har. Om förutsättningarna för vårt serviceerbjudande till dig som kund förändras kommer du få information om detta.

I en tid av osäkerhet behöver vi alla hjälpas åt för att och hindra smittspridningen och upprätthålla samhällsviktiga verksamheter med högsta hänsyn till era och våra medarbetare. Tack vare vårt digitala arbetssätt kan vi som jobbar på SoftOne sköta det mesta av vårt arbete via vårt helt molnbaserade affärssystem hemifrån likaväl som från kontoret. Vi anpassar vår fysiska arbetsplats utefter myndigheternas rekommendationer och med hänsyn till riskgrupper utan att kompromissa med vårt åtagande till dig som kund.

Förhoppningsvis kommer vi alla kunna återgå till en mer normal vardag inom kort, men tills dess vill vi förvissa dig om att du kan känna en trygghet i ditt affärssystem. Tack vare vår molnteknologi är SoftOne GO tillgängligt var omständigheterna än kräver att du arbetar.

Ta hand om dig och de i din närhet!

 

Håkan Lord
CEO & Grundare
SoftOne Group

Vi hjälper dig att hitta rätt