SoftOne lanserar Digitaliseringspris

SoftOne brinner för att driva den digitala utvecklingen framåt tillsammans med våra kunder och premiera några av de personer på våra kundföretag som visat på såväl ett framgångsrikt digitaliseringsarbete som lyckade resultat. För första gången delar SoftOne därför ut pris till de kundföretag som är digitala föregångare och leder branschen framåt.

Digitaliseringen skapar helt nya spelregler på marknaden. Att digitalisera sin verksamhet är inte alltid enkelt, och resan är inte alltid spikrak. Vinsterna är däremot stora och gynnar såväl verksamheten, de anställda och kunderna. SoftOne strävar efter att ligga i teknikens framkant och skapa möjligheter för våra kunder att digitalisera och effektivisera sitt arbete med vår molntjänst SoftOne GO.

Priset delas ut i två kategorier, Årets Digitala Resa och Årets Digitala Vinnare.

Årets Digitala Resa

Priset för Årets Digitala Resa går till en drivande kraft på det företag som, på ett innovativt och resultatinriktat sätt, har överkommit stora utmaningar på sin digitaliseringsresa. Verksamheten har inte låtit utmaningarna stoppa dem, utan har, med hjälp av tillgängliga digitala arbetssätt och verktyg, kunnat påvisa positiva resultat för hela verksamheten.

Årets Digitala Vinnare

Priset för Årets Digitala Vinnare går till en drivande representant på det företag som genom branschledande digitala strategier och arbetssätt i sann pionjäranda ökat verksamhetens ekonomiska och administrativa vinster. Årets Digitala Vinnare använder sig av digitalisering för att möjliggöra en ökad nytta för såväl anställda som kunder och är en inspirationskälla för andra företag i branschen.

Priserna för Årets Digitala Resa och Årets Digitala Vinnare delas ut under SoftOne-Dagen 2019 den 25:e oktober.

Juryn består av följande representanter från SoftOne

Håkan Lord, Grundare och CEO
Jimmy Sigwid, CTO
Katarina Bennich, CMO

Vill du nominera ditt företag eller en branschkollega? Skicka ditt förslag med en motivering till marknad@softone.se senast 25:e september.